ПРОБЛЕМЪТ

Средностатистическият потребител прекарва значително време от деня си, разглеждайки съдържание в социалните мрежи. Съдържание, което влияе на възприятията му за дигитална реалност, както и за света отвъд нея.

Чрез социалните мрежи ние се вдъхновяваме, себеизразяваме и споделяме красиви моменти. Но често сме склонни да показваме само положителната страна. И така тя се превръща в токсична позитивност.

Тя се проявява, когато се фокусираме само върху хубавото и затворим очи за всичко, носещо негативни емоции, неперфектно, дори човешко. Всичко, което ни прави просто хора.

Крайният резултат от токсичната позитивност?

33%

ОТ МЛАДИТЕ ЖЕНИ СПОДЕЛЯТ, ЧЕ БИХА ИЗТРИЛИ СВОИ СНИМКИ, АКО НЕ ПОЛУЧАТ ДОСТАТЪЧНО ХАРЕСВАНИЯ ИЛИ КОМЕНТАРИ*

34%

ОТ МЛАДИТЕ ЖЕНИ РЕДАКТИРАТ СНИМКИТЕ СИ, ПРЕДИ ДА ГИ ПУБЛИКУВАТ, ЗА ДА ПРОМЕНЯТ ВЪНШНИЯ СИ ВИД*

69%

 КАЗВАТ, ЧЕ СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ ГИ КАРАТ ДА СЕ ЧУВСТВАТ ТАКА, СЯКАШ ПРОПУСКАТ ИЗЖИВЯВАНИЯ*

43%

 ОТ МЛАДИТЕ ХОРА ПУБЛИКУВАТ СЪДЪРЖАНИЕ, С КОЕТО ДА ИЗГЛЕЖДАТ ДОБРЕ В ОЧИТЕ НА ДРУГИТЕ*

НАШАТА МИСИЯ

В социалните мрежи често ти казват…

“Ако искаш да изглеждаш като мен…”, “Снимката ти е супер с този филтър!”, “Как така не знаеш за този тренд?”, “Харесай”.

Но ние искаме да те вдъхновим да бъдеш себе си. Защото вътрешният ти глас те прави това, което си. Автентичен.

Следвай своя живот. Винаги #следвайогъня в себе си.

ПОСЛАНИЦИ НА КАМПАНИЯТА

Ние искаме дигиталната реалност да е автентична.
Място, в което не се страхуваш да бъдеш уверен, искрен, истински. Просто ти.

Затова се съюзихме с 5 откровени инфлуенсъри, които не следват стереотипите и са добрият пример в социалните мрежи. Представяме ти Георги Блажев, шеф Светлана, Стефи, Радо и Ива.

Nova Brasilia Георги Блажев, облечен в бяла риза с графики на палми и тропически растения
Nova Brasilia Радо, облечен с бяла тениска на черно и зелено райе
Nova Brasilia шеф Светлана, облечена в розова блуза с бяла риза
Nova Brasilia Ива, облечена с бяла тениска и сини дънки
Nova Brasilia Стефи, облечена с бяла тениска на черни райета
*Източници на статистика: Изследване на агенция BluePoint! и мониторинг на източници, отразяващи обследваната тема, 2023 и Teens’ Social Media Habits and Experiences, Pew Research Center, 2018